"*" geeft vereiste velden aan
We hebben hieronder alvast op een rij gezet wat jouw medewerkers of collega’s kunnen verwachten. We spreken ze zoals je ziet direct aan met ‘jij’. De trainingen draaien tenslotte volledig om hen.
Tijdsduur
vanaf één dagdeel
Groepsgrootte
max. deelnemers
Mogelijkheden
online / offline
"*" geeft vereiste velden aan
Hoe klantgericht ben jij? Als je op een actieve, efficiënte en persoonlijke manier omgaat met je klant, dan speel je in op zijn of haar behoeften. En als je een positieve houding hebt, stellen je klanten zich meestal ook positief op. Zo hebben jullie allebei baat bij klantgerichtheid en kan dit veel goeds opleveren! Een echte win-win-situatie dus. Maar hoe krijg je dit nou voor elkaar?
Als je met klanten werkt en graag wilt leren hoe je op een klantgerichte manier met ze kunt omgaan.
We besteden aandacht aan de drie elementen en gedragskenmerken van klantgerichtheid: communicatieve vaardigheden, houdingsaspecten en sensitiviteit. Hoe kun je bijvoorbeeld echt luisteren met aandacht en doorvragen waar dat nodig is? Hoe maak je duidelijke afspraken en hoe houd je anderen op de hoogte? Hoe los jij situaties op of denk jij mee over alternatieven? Wat kan jij doen om de klant centraal te stellen en te focussen op de klant?
Je leert denken vanuit de positie van de klant en hoe je hierin als professional gelijkwaardig bent. We onderscheiden de vijf K’s van een klantgerichte houding en ontdekken de meetlat van de klant. Tot slot kijken we: hoe kunnen we klachten van klanten goed afhandelen?
Laat je contactgegevens achter en we nemen binnen een werkdag contact met je op over onze training Klantgericht communiceren.
"*" geeft vereiste velden aan
‘Zonder doel kun je niet scoren’, luidt de volkswijsheid. En zo is het. Wij bouwen alles op rondom jullie doelen en praktijk.
Wij zijn experts psychologie en gedragsverandering. En dat merk je: onze didactiek en innovatieve leervormen hebben impact
Wij krijgen iedereen op het puntje van de stoel. Medewerkers verleggen grenzen en experimenteren volop. Succeservaringen gegarandeerd!
Na de training gaan jouw medewerkers terug naar de werkvloer. Dus halen wij die praktijk naar de training. Zo is alles direct toepasbaar.
Wij maken onze impact aantoonbaar met data. Zo weet je zeker dat jouw medewerkers en organisatie op koers liggen.