Future proof manager

  • Ontdek wie jij als manager bent;
    Ontdek wie jij als manager bent;
  • Ontdek welke vaardigheden jij nog verder kunt ontwikkelen om future proof te worden;
    Ontdek welke vaardigheden jij nog verder kunt ontwikkelen om future proof te worden;
  • Zie hoe jij op het toekomstbeeld van jouw organisatie kunt aansluiten.
    Zie hoe jij op het toekomstbeeld van jouw organisatie kunt aansluiten.
Informatie aanvragen

Haal nu én in de toekomst het beste uit jezelf, je team en je organisatie

De rol van een manager is met de jaren steeds meer aan het veranderen. Voorheen was een manager iemand die patronen in het bedrijf benoemde en ervoor zorgde dat die goed verliepen. Tegenwoordig zorgt een manager voor een innovatieve en leerzame organisatie. Geen wonder, want de maatschappij verandert – en daarmee organisaties en wat dit van managers vraagt ook.

Hoe kun jij als manager zo goed mogelijk meegaan in wat deze tijd van jou vraagt? Hoe kun je de toekomst voor zijn? Wat wordt voor een manager steeds belangrijker en hoe kun jij hier als manager mee omgaan? Hoe stuur je de nieuwe generaties aan? Dat leer je in deze training!

Wat gaan we precies doen?

We kijken allereerst naar wat een future proof manager is: iemand die voorbereid is op de toekomst en die de toekomst aankan. Een future proof manager is iemand die meegaat met de tijd en zichzelf constant blijft ontwikkelen. Maar hoe ziet die manager eruit en hoe blijft deze manager zich constant ontwikkelen?Ook kijken we naar jouw organisatie. Wat zijn plannen die jouw organisatie hebben liggen voor de toekomst? Hoe gaat jouw functie eruitzien als deze plannen zijn doorgezet?Daarna gaan we jou als manager bekijken. Wie ben jij als manager? Welke vaardigheden heb jij die je in je werk helpen? Om toekomstbestendig te worden, is het belangrijk dat jij de ontwikkelingen in jouw organisatie ziet en je weet hoe je kunt aansluiten bij die ontwikkelingen. Hoe zorg je ervoor dat je bij jouw organisatie van de toekomst aansluit? Hoe grijp jij kansen op de werkvloer?Verder kijken we naar jouw vaardigheden als manager. Wat zijn die vaardigheden? Wat maakt jou als manager uniek? Het is belangrijk om hier naar te kijken, omdat managen vanuit jouw kern het beste werkt voor jou. Wat is dan jouw kern? Welke vaardigheden horen daarbij? Hoe kun je je kernkwaliteiten inzetten in de toekomst en hoe maak je die kwaliteiten toekomstbestendig?Ontdek wat dit onderwerp voor jou kan betekenen binnen een verdiepende training (2 dagen) of laagdrempelige workshop (1 dag/1 dagdeel).

Kom interactie!

Zin om interactie te komen? Kijk eerst nog even rond op interactietrainingen.nl of vraag direct deze training aan via onderstaand formulier.

Dit heb je bereikt na de training

Na de training:
Heb je een duidelijk beeld van wie jij bent als manager;
Ken jij de toekomst van jouw organisatie en wat jouw positie is in dat toekomstbeeld;
Weet je hoe jij een future proof manager kunt zijn, zodat je nu én in de toekomst het beste uit jezelf en jouw medewerkers - en daarmee je organisatie - kunt halen.

Direct informatie aanvragen

Naam*

E-mailadres of telefoonnummer*

Eventuele opmerkingen


Bekijk ook deze mogelijkheden

Speciaal voor teams

Bij onze trainingen, speciaal geselecteerd voor teams, staat jouw team centraal. We kijken naar de uitdagingen en stemmen daar het trainingsaanbod op af.

Speciaal voor managers

Hoe leid jij een verandering en hoe ga je ermee om als medewerkers weerstand vertonen? Onze trainingen, speciaal geselecteerd voor management, helpen je op weg.

Liever individueel?

Wij bieden onze trainingen ook in (online) workshops aan. Zo kun jij je inschrijven op een datum die jou past.

Anderen over Interactie Trainingen

Bedrijven die je voorgingen

Online zijn wij net zo gek van interactie!
Alle trainingen die je op onze website ziet, kunnen wij zowel op locatie (als dit mogelijk is in verband met de vereiste coronamaatregelen) als online aanbieden. Ook verzorgen wij hybride trainingen (een mix van trainingsmomenten op locatie én online). Hoe kunnen we jou het beste op weg helpen?
Oké!