"*" geeft vereiste velden aan
We hebben hieronder alvast op een rij gezet wat jouw medewerkers of collega’s kunnen verwachten. We spreken ze zoals je ziet direct aan met ‘jij’. De trainingen draaien tenslotte volledig om hen.
Tijdsduur
vanaf één dagdeel
Groepsgrootte
max. deelnemers
Mogelijkheden
online / offline
"*" geeft vereiste velden aan
Eerlijke feedback geven of krijgen kan best weleens zorgen voor zweterige handpalmen en knikkende knieën. Dit herken je vast wel. Terwijl feedback essentieel is voor een gezonde organisatie. Het is een manier om te groeien – als mensen en als collega’s.
Wat nu als je leert om heel anders tegen feedback aan te kijken? En het niet meer ziet als kritiek, maar als een soort cadeautje dat je iemand kunt geven of mag ontvangen? Tijdens deze training leer je om op een andere manier naar feedback te kijken en leer je hoe je een positief werkklimaat kunt creëren waarin feedback geven en ontvangen heel normaal is. Je ontdekt de tools om op een opbouwende manier met feedback om te gaan die je direct de volgende dag al kunt toepassen.
Wil je leren om op een opbouwende manier feedback te geven en te ontvangen? En om een positief klimaat te creëren, waarin je anderen kunt aanspreken en kan helpen ontwikkelen? Dan is deze training voor jou!
Uit onderzoek blijkt dat 92% van de Nederlanders de feedbackregels moeiteloos kan opdreunen. Maar dit betekent niet dat ze het ook daadwerkelijk kunnen toepassen. Weten betekent niet per se doen. Daar ligt vaak de uitdaging. Gelukkig ga je tijdens deze training wél echt aan de slag met het vragen, geven én ontvangen van feedback.
Feedback vormt vaak een uitdaging en eigenlijk is dat zo gek nog niet. Ons aanspreekgedrag wordt namelijk beïnvloed door onze primaire instincten, waar het vermijden van conflicten er één van is. Tijdens deze training ga je dit gedrag doorbreken.
Feedback geven en ontvangen is namelijk niet te vermijden. Daarom ontdek je hoe je een veilige basis kunt creëren waarin jij en je collega’s het prettig vinden om elkaar om feedback te vragen en feedback te geven. Ook stap je over jouw struggles heen en krijg je methodieken en tools in handen om op een opbouwende manier met feedback om te gaan.
Je bent tijdens deze training dus heel praktisch bezig. De tools en technieken die je leert, maak je jezelf eigen en kun je de volgende werkdag al direct in de praktijk toepassen. Uiteindelijk ervaar je dat het vragen, geven en ontvangen van feedback iets heel opbouwends kan zijn waar jij de rest van je (werk)leven iets aan hebt.
Laat je contactgegevens achter en we nemen binnen een werkdag contact met je op over onze training Feedback geven en ontvangen.
"*" geeft vereiste velden aan
‘Zonder doel kun je niet scoren’, luidt de volkswijsheid. En zo is het. Wij bouwen alles op rondom jullie doelen en praktijk.
Wij zijn experts psychologie en gedragsverandering. En dat merk je: onze didactiek en innovatieve leervormen hebben impact
Wij krijgen iedereen op het puntje van de stoel. Medewerkers verleggen grenzen en experimenteren volop. Succeservaringen gegarandeerd!
Na de training gaan jouw medewerkers terug naar de werkvloer. Dus halen wij die praktijk naar de training. Zo is alles direct toepasbaar.
Wij maken onze impact aantoonbaar met data. Zo weet je zeker dat jouw medewerkers en organisatie op koers liggen.