header mobile klantcases
Home Aareon

Klantcases

Al 10 jaar werken we samen met onze klanten aan blijvende groei voor medewerker en organisatie. Door heel Nederland, van profit tot non-profit, van MKB tot corporate. Laat je inspireren door hun ambities en onze unieke aanpak.

Effectieve online meetings en maximaal klantvertrouwen

De consultants van Aareon vinden het belangrijk om hun klanten zo goed mogelijk te bedienen. Remote werken grijpen ze aan als een kans om nog beter in te spelen op de behoeften van klanten. De vraag aan ons: Hoe spelen we online zo goed mogelijk in op klantvragen voor maximaal vertrouwen? Een mooie uitdaging voor Interactie om de people skills van de consultants naar een hoger ‘online’ niveau te tillen.

korte groeiboost

Het groeipad

We stippelden een veelzijdig groeipad uit voor optimaal remote werken met klanten. Met als doel:

  • Strak organiseren en faciliteren van online meetings
  • Maximaal klantvertrouwen opbouwen en versterken klantcontact
  • People skills online naar een hoger niveau brengen

De leerprikkels

In totaal zijn er 14 trainingen gegeven om alle consultants de tools te geven zodat ze online nog meer uit hun klantrelatie halen.

Check-in
Behoeftes en organisatiedoelen in kaart

Inzicht krijgen in organisatiedoelen en behoefte van consultants.

Online Training
Remote werken - Organiseren en facilteren online meetings

Hoe betrekken we klanten maximaal en behalen we de gestelde doelen?

Online Training
Remote werken - Online klantcontact en vertrouwen

Hoe kunnen we wensen van klant aanvoelen, vertrouwen opbouwen en onze relatie versterken?

Terugkoppeling
Hoge betrokkenheid management nodig voor medewerkersgroei

Management betrekken in het proces naar medewerkersgroei door terugkoppeling successen.

De groeiresultaten

De consultants kunnen hun klanten nog beter bedienen en online meetings effectiever organiseren. Met direct toepasbare tools verstevigen zij hun relatie met de klant, ook online. De deelnemers gaven aan deze training jaarlijks te willen herhalen, om zo het beste uit de klantrelatie te blijven halen.

 

diagram aareon v2

Door goed te luisteren bij de check-in naar de behoefte vanuit het management en consultants van Aareon is Interactie erin geslaagd voor Aareon waardevolle en bovendien praktijkgerichte trainingen te verzorgen. De combinatie van theorie, humor en praktische handvaten hebben ervoor gezorgd dat de trainingen door alle deelnemers als zeer positief zijn ervaren. Deze training heeft de Aareon consultants geholpen om de volgende stap te maken in het optimaal remote ondersteunen van hun klanten.

Jarno Kroezen
Directeur Wonen
Samen ambities waarmaken?

Onze groei-experts denken graag met je mee over een prikkelende aanpak die maximaal uitdaagt.

trainers

Je hoort binnen een werkdag van ons.

Hoe meer we weten over jouw vraag, hoe beter wij met je mee kunnen denken. Fijn als je daarom ook kort jouw vraag en eventueel telefoonnummer achterlaat. We gebruiken jouw gegevens alleen om jouw vraag te beantwoorden.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.