Al 10 jaar werken we samen met onze klanten aan blijvende groei voor medewerker en organisatie. Door heel Nederland, van profit tot non-profit, van MKB tot corporate. Laat je inspireren door hun ambities en onze unieke aanpak.
De kinderartsen binnen de vakgroep kindergeneeskunde Isala Zwolle streven naar het allerbeste voor hun patiënten. Om hun patiënten nog beter te kunnen helpen willen ze elkaar voorzien van vakinhoudelijke feedback en feedback op houding en gedrag. Aan Interactie de vraag handvatten te geven om een positieve aanspreekcultuur te creëren.
We ontwikkelden een training met als doel constructief feedback geven en ontvangen. Daarbij hebben we laten zien hoe je een veilige sfeer creëert waarin teamleden elkaar de ruimte geven voor feedback. Zodat het makkelijker wordt om die eerste stap te zetten. We gaven praktische handvatten om oude patronen te vervangen door nieuwe gewoontes.
We hebben in de training eerst de huidige situatie in kaart gebracht. Vervolgens gebruikten we diverse methodes en tools om een positieve aanspreekcultuur te creëren.
Hoe is de huidige cultuur ontstaan? Hoe geven en ontvangen we feedback binnen het team? Wat zijn de gewoontes als het gaat om aanspreken op gedrag?
Hoe geven we elkaar de ruimte? wat is er nodig om de eerste stap te zetten? Welke afspraken maken we met elkaar?
Hoe geven we elkaar op een opbouwende manier feedback? Welke tools zetten we hiervoor in? Hoe zorgen we ervoor dat feedback goed aankomt?
De deelnemers hebben de training als leuk en leerzaam ervaren. Ze hebben ondervonden hoe fijn het is om opbouwende feedback te geven en te ontvangen. De deelnemers gaven aan hiervan te profiteren in hun werk. Door de praktische handvaten die zijn aangereikt kunnen de deelnemers de directe feedback tools toepassen in hun dagelijkse werkzaamheden.
Onze groei-experts denken graag met je mee over een prikkelende aanpak die maximaal uitdaagt.
Je hoort binnen een werkdag van ons.
"*" geeft vereiste velden aan